Biraz oradan, biraz buradan,
Zaman zaman tavsiye,
zaman zaman faydalı bilgiler,
bazen de bir tutam hikaye,
bir miktar da magazin,
Video çevirileri,
film çevirileri,
[Çevirmen: Merve_ELFish]
Hoş geldiniz...
Super Junior'ın Çoğu ELF'i (Fanları) zaten Super Junior M Swing şarkısının konseptini klibindeki anlatılan konsepti hikayeyi biliyor bu yüzden ben sizlere şarkıda adı geçen Maria'yı
ve Super Junior üyelerinin ne kadar yüce gönüllü altın kalpli olduğunu biraz kısaca anlatacağım.
Şarkıyı dinledikten sonra şarkının içinde geçen Maria ismini eminim içinizde merak edenler olmuştur,hatta Kim la bu Maria? diye sormuşluğunuz bile vardır eminim :)
Uzuuun yıllardır ELF olarak bunu anlatıp sizlerin kafasında ki soru işaretini gidermek ELF'lik görevlerimden biri diye düşündüm :)
efendim çok uzatmadan kısaca Maria kim nedir necidir anlatmaya başlıyorum.
Maria işte bu tatlı kızımız.
Maria 14 yaşında Peru'lu bir ELF.
Maria Hasta bir ELF'di,Maria Super Junior üyeleri ile tanışmayı çok istiyordu ve
Super Junior üyeleri SS5 için Peru'ya konser vermeye gittiklerinde,
Maria'da onları görmeye kulise tekerlikli sandalyesi ile gitti,
ve üyelerin hepsi Maria ile tanıştılar.
Super Junior Peru'da daha önce Super Show konseri vermediği zamanlarda bile Maria hep onları destekleyen bir yandan da hastalığı ile mücadele eden bir ELF'di,
Maria Super Junior üyelerinin hepsini görmeyi gerçekten çok ama çok istiyordu,
sonunda SS5 için Peru'ya gelen Super Junior üyeleri ile şahsen tanıştı ve Biası olan Sungmin ile fotoğraf çektirdi.
Üyelerin hepsi Maria'ya güç cesaret ve moral verdiler,küçük kız ile sohbet ettiler resim çekildiler,
onu çok mutlu ettiler.
Bu arada Swing şarkısının sözlerini yine Super Junior M grubunun üyesi olan ZhouMi yazdı ve üyelerin hepsi aynı fikirde olup o Perulu ELF olan Maria'ya cesaret ve moral vermek için Maria'nın adınıda şarkı sözlerine eklediler, işte bu Super Junior ve alt grubu olan Super JuniorM üyelerimizin yüce gönüllüğü güzel kalbi :)
Super Junior ve Super Junior M üyelerimizi desteklemeye devam edin Fighting :)
İşte Paru'lu ELF Maria ile Super Junior üyelerinin kuliste tanışması
Merve_ELFish production gururla sunar... Aşkım Bir Star Tanıtım... Sevdikleri Koreli yıldızların kalbinden giden hatta bazısının Koreli yıldız sevdiceği olan Türk kızlarının ve bir kaç arkadaşın film tadında,yağmur yağdığında kahve çay ile yağmura bakıp hayallere dalmak yerine Usain Bolt hızıyla balkona koşup çamaşırları toplayan,misafir geldiğinde hizmette sınır tanımayan, Kore dizilerini izleyip verilmek istenen duyguyu hunharca alıp o sahneleri yaşayan,güzel hayaller kurabilen, Sevdiği grubun şarkılarını dinleyerek mutlu olan eşlik eden ve dans eden Türk kız arkadaşlarının film tadında hayatı...peki siz bu güzel senaryoyu okumaya var mısınız? Aşkım Bir Star çok yakında...
Aşkım Bir Star...Part 1
Ebru,Dilek,Macide,Beyza,Tuğba,Leyla,Zeynep çok iyi arkadaşlardır
Zeynep hariç diğer kızların hepsi Güney Kore fanıdır,
Zeynep Hint fanı olsada fan man değilim diye de inkar ediyordur,
Dilek Super Junior'dan Donghae'ye abayı yakmış yıllardır
onu sevmektedir,bunun yanı sıra bir öğretmendir ve öğrencilerine
gizli gizli Kore müzikleri dinlettiriyor filmleri izlettiriyordur,
Ebru ile aynı kişiyi sevseler ve ara sıra tatlı tatlı
atışsalarda aşklarının karşılığının sadece sevgi olacağının
farkındalardır
-Leyla: Alo Macide nerdesiniz kızım ya ben geldim kafeye
sizi bekliyorum.
-Macide: Zeynep hanım bir hazırlanamadı ki,kokoş,tamam
geliyoruz 5 dakikaya
-Leyla: Hee unutmadan Macide Dilek ile konuştun mu dersi bitmiş mi?
geliyor dimi o da?
-Zeynep: ver abla şunu bana,Leyla ben konuştum varmak üzeredir,
bu arada banyoyu işkal etmeseydi bu hanım daha çabuk hazırdım
-Macide: Ya ver şu telefonu zeynep hadi ayakkabılarını giy
artık ayyy bekle bekle fenalık geldi,Leyla kapatıyorum
5 dakika sonra görüşürüz
Cafe...
2 dakika önce cafe'ye giren Beyza bu konuşmalara kulak
misafiri olmuştur,Beyza çantasını boş sandalye'ye koyduktan sonra
-Beyza: yine mi atışıyordu bu deli kızlar?
Beyza ve Leyla birbirine selam verip sarılırlar
-Leyla: evet canım her kardeş gibi,bu arada hoşgeldin
Macide ve Zeynepde söz verdikleri gibi 5 dakika sonra cafeye gelmişlerdir,
Tuğba'da hemen gelmiştir.
hemen peşlerinden de Dilek ve Ebru gelmiştir,
kızlar şiparişlerini verdikten sonra koyu bir sohbete koyulurlar.
-Leyla: kızlar bugün hava yakıyor acaba denize havuza mı gitseydik
-Zeynep: birgün onuda yaparız da şu haftasonu olan festivale
-Haneul: hala kızgınsın bana...pekala Sultanımın gönlünü nasıl
alsam acaba..bir öpücük?
-Sultan: Ande(hayır) aradığımda telefonlarımı açman ve mesajlarıma
yanıt vermen,sık sık sesini duyup seninle vakit geçirmek yeterli olur
gönlümü almak için,yaksu?(söz mü?)
-Haneul: pekala açıklamamı yapayım o zaman,sana sürprizler hazırlamak
için son zamanlarda seni aramadım ve mesaj atmadım,ama yüzüme gözüme
bulaştırdım her şeyi,üzgünüm aşkım
-Sultan: tamam bunları sonra konuşuruz şimdi Lee Chul nereye gitmek ister?
-Haneul: Lee Chul'ü unut,Haneul zaten istanbulu iyi biliyor,
acaba otele mi dönsek?
-Sultan: otele mi neden?
-Haneul: ne bileyim belki oda da...
Sultan Haneul'un eline vurur ve aklında dolaşan tilkileri kovala der.
-Haneul: Ah! ne vuruyorsun hayatım ya,oda da mum ışığında romantik
bir yemek yiyelim diyecektim,sen ne sandın ki?
-Sultan: Yoo ne sanacağım ki,ayrıca Acıktıysan söyle köfteci Hasan
abinin mekanına gidelim
-Haneul: 2 porsiyon gömerim
-Sultan: bakıyorum iştahından bir şey kaybetmemişsin
Haneul gizlice Junsu'ya mesaj atar ve plan başırız der ve yeni bir
plan yapar,köfteci Hasan abinin mekanının adresini verir ve
Sahil kenarında seyyar arabada köftecilik yapan Hasan ustanın
mekanını süslemesini ister,Junsu müzikalde birlikte oynadığı
rol arkadaşı Oğuzhanın yardımı ile süslemeleri bitirirler,
Junsu Haneul'un yüzüğü denize düşürdüğünü öğrenir ve
kapanmak üzere olan Kuyumcuya son anda yetişip yüzük almayı başarmıştır.
Haneul ve Sultan mekana gelir Sultan süslemeleri görünce köfteci
Hasan abiye " hayırdır Hasan abi düğün mü var ne bu süsler" der
Hasan usta ben bir şeye karışmıyorum,Haneul oğlum top sende der
Haneul Junsu'nun yanına gider yüzüğü alır ve Sultanın yanına gidip
diz çöker,Sultan Haneul'un bir sonraki hamlesini anlamıştır
ama kaçmak için artık çok geçtir,Haneul Yüzük kutusunu açar
Oğuzhan bu anı videoya alırken Junsu'da gitar ile slow bir müzik çalar
-Haneul: köfte var yersen,şahitler var bakarsan,Hasan ustada şahit
bakarsan,yüzük var takarsan,kız kulesi az ötede bakarsan,
ben var seversen,ömrüme ömür katarsan,hergünümüz tatil gibi huzurlu
geçmesini istiyorum,benimle evlenir misin?
-Junsu: gerçekten çok romantik bir teklif oldu Haneul bravo,
bir ara şuna romantik nasıl olunur ders verelim Oğuzhan
-Oğuzhan: Bencede,güya o da profösyonel bir oyuncu,konu sevdiği olunca
figuran gibi bu aralar :D
-Haneul: Cevabını bekliyorum Sultanım
-Sultan: Eğer bir daha romantik olmaya çalışacağım diye böyle
saçmalamazsan cevabım Evet
-Haneul: o kadar kötümüydü teklif ya,bir saniye sen az önce evet mi dedin
-Sultan: e seni sevdiğime göre sana aşık olduğuma göre EVEEEET :)
Haneul yüzüğü Sultan'ın parmağına takar etraftaki herkes alkışlar
Haneul Sultan'a sarılır ve seni seviyorum ve teşekkür ederim hayatımda
olduğun için der...
Devamı Gelecek Part da...
3.Part... 1 Hafta sonra... Güney Kore... Donghae programını ayarladıktan sonra istanbula dönmek için hazırlık yaparken Siwon Odaya girer -Siwon: hazırlanıyor musun hae? -Donghae: evet Siwon,bana şu parfümü de uzatır mısın? -Siwon: Al kardeşim,bu arada benimde istanbula gitmem gerekiyor bir kaç günlüğüne -Donghae: Neden? YuNa teyzeye iyi dimi? -Siwon: annem iyi,ama babam..bu aralar çok yoruluyor sağlık durumu pek iyi değil bu yüzden bende bir kaç gün boş olunca istanbulda ki toplantısına gidebileceğimi söyledim,hem annemi de özlemiş onuda al gel dedi :D -Donghae: özel uçağınla mı gidiceksin yoksa normal uçakla mı? -Siwon: yok ya özel uçağı çok acil olmadıkça kullanmıyorum biliyorsun, normal uçakla gideceğim,yani seninle geliyorum kardeşim. -Donghae: Vaay Siwon,bu güzel işte,yolda canım sıkılmaz hiç olmazsa -Leeteuk: Bavulum hazır,hiç öyle bakmayın başkan zor izin verdi Yoona teyzem için geliyorum sizin için değil -Siwon: Vay anasını hyung başkanın huyu mu değişiyor ne -Leeteuk: Heenim'in çenesi sağolsun hahahaaa,adamı canından bezdirdi o olmasa zor giderdim çünkü bu hafta programım baya doluydu -Donghae: bende hazırım hadi gidelim,uçağı kaçırmayalım -Siwon: hyung bu masanın üstünde ki liste ne? -Leeteuk: Ben yokken diğer üyelerin unutmaması gerekenler ve öğünlerini atlamamaları vs için hatırlatma listesi. Leeteuk grup üyelerine çok düşkündür ve her zaman onları düşünür bu yüzden bir liderden daha fazlasıdır..koca yürekli melek kalplidir. Siwon Donghae ve Leeteuk uçakta business class ile istanbula doğru yola çıkarlar... Türkiye...ertesi gün... HaNeul Sultan'a evlenme teklifi ettikten sonra bir hafta içinde ailesiyle tanışıp isteme olmuştur ve söz kesilmiştir, Haneul Ebru'yu,Dilek'i,Leyla'yı Tuğba'yı baldızı Zeynep'i,Beyza'yı yemeğe çıkartmıştır,Haneul sürekli gülüyorken Sultan ona müdehale eder -Sultan: aaa bak atacağım şu yüzüğü,millet deli sanacak sürekli neden gülüyorsun -Tuğba: Acaba yine sözde yaptığımızı mı yapsak -Beyza: hahahaaaa güzel fikir enişte ister misin aynı acıyı? -Zeynep: a a ne varmış abla sende manyaksın ya,eniştem gülse suç gülmese suç sen takma onu gül Haneul enişte -Haneul: elimde değil gülüyorum,ayrıca sakın o sözde ki işkenceyi bir daha yapayım demeyin,midem hala kötü -Dilek: Ben yapmayın demiştim ama dinleyen kim -Beyza: senide göreceğiz Donghae'ye beterini yapacaksın -Ebru: kıyamaz o hahahaaa -Zeynep: Haneul haklı ama ya içine ne bulduysak attık ama bak abla eniştem o kadar çok seviyor ki seni,o kahveyi bitirdi gık bile çıkarmadı -Haneul: evet aşkım bunu aklında bulundur,senin için her şeye katlanırım -Sultan: göreceğiz -Beyza: ee senin söz ne zaman Dilek? -Dilek: kızlar hayal kurmayın,o iş olmaz,onca kız varken bana mı bakacak boşversenize -Haneul: hangi Donghae bu bahsettiğiniz? -Ebru: Super Junior'dan Lee Donghae -Haneul: hee Donghwa'nın kardeşi,onu mu seviyorsun Dilek? aranızı yaparım istersen -Dilek: Haneul sakın..bak sakın karışmayın bu işe -Haneul: peki,bu arada hayatım benim bir kaç gün sonra çekimim var yine bir süreliğine Kore'ye dönmem lazım,sende gelsene -Sultan: illa gidiceksin yani,ben gelemem,senin nasıl işlerin varsa benimde var,yalnız git,ama bak uyarıyorum o telefonunu bir açma canına okurum -Tuğba: senin parmağına ne oldu bu arada Ebru? -Ebru: sorma ya dün bende bir şey vardı,artık nazar mı vardı bilmem ama iğneyi hazırlarken boş iğneyi elime batırdım damarıma geldi kanadı falan ama önemli bir şey yok Allah'tan -Haneul: geçmiş olsun,demek ki hemşirelerde sakarlık yapıyor arada hahahaaaa -Sultan: görülmez kaza,geçmiş olsun -Zeynep: geçmiş olsun Ebru dikkat et kendine,bu arada eniştecim yemek için teşekkürler ama artık benim son sunumlarımı yapmam lazım okula gidiyorum görüşürüz sonra kızlar öptüm hepinizi -Ebru: Dilek Yoona teyzenin günü yokmuydu bugün? -Dilek: Olamaz! saat kaç olmuş ikramlıklar için yardım edecektik kalk kalk geç kaldık -Tuğba: sende mi gidiyorsun Ebru? -Ebru: evet hem yardım istedi hemde tansiyonunu örçmemi rica etti zaten bugün izinliyim,herşey için teşekkürler Haneul,görüşürüz kızlar. Haru & Oneday... Gün sırası Yoona teyzededir ve Yoona teyze bu sefer günü Türk usulü yapmaya karar vermiştir,bu sebeple de Ebru ve Dilek'ten yardım istemiştir,O gün kafeyi kapatmıştır,Ebru Yoona teyzesine kısır yapmayı öğretmiştir,börek çörek kek işinide Dilekle Ebru beraber halletmiştir,tavşan kanı diye tabir edilen çayı da ocağa koymuşlardır her şey tamamdır.. -Ebru: yıldız kekten mi yaptın süper -Dilek: evet yıldız kekten yaptım ama bu sefer şekerini biraz daha az koydum,biliyorsun -Ebru: biliyorum Donghae tatlı sevmiyor diye şekeri azaltıyorsun, ama anneler bence seviyordur tatlı hele Eunhyuk'un annesi bence seviyor yani -Dilek: bilmem bu seferlik böyle oldu Kafeye istanbulda olan Super Junior anneleri gelmişlerdir güzelce sohbet ederlerken Leeteuk'in annesi kızları süzer, Eunhyuk'un annesi o gün spor giyinmeyi tercih etmiştir ve kafeden çıkınca plaja inecek havası veren şapka ve gözlüğünü de takmayı ihmal etmemiştir,Donghae'nin annesi yeşil bir elbise giysede masada en şık olan Leeteuk'in annesidir,Heechul'ün annesi de desenli güzel bir elbise giymiştir Heechul'ün annesi Eunhyuk'un annesine takılmadan edemez -Eunhyuk'un annesi: Heechul'ün annesi neden gülüyorsun -Heechul'ün annesi: kız çıkart şu şapkayı gözlüğü kafedeyiz,kafeden çıkınca plaja mı gideceksin? hahahaaaaa -Eunhyuk'un annesi: buna moda diyorlar şekerim,aman bakmayın takıyorum ama benim oğlan seçiyor şunu şunu tak diye,çok modadan anladığım dan değil -Leeteuk'in annesi: şimdi ki gençler modayı iyi biliyorlar nesil farklı boşver biz oğluşlarımızı dinleyelim -Yoona teyze: aynen öyle takılalım onlara bizde genciz hahhaaaaa -Heechul'ün annesi: bu güzel kızlar kim Yoona? -Yoona teyze: biri gelecekte ki gelinim olacak inşallah,(çaktırmayın) diğeri de dünya tatlısı hemşireciğim kızım gibi sevdiğim Ebru,bugün bana yardıma geldiler -Eunhyuk'un annesi: hmm şu hemşire olan çok kibar geldiğimizden beri hareketlerini izliyorum maşallah çok da güzel, bir ara kızlar yokken anlat bana şu kızı kimdir nedir -Yoona: tamam Eunhyuk'un annesi,ben bir ara sorguya çekerim Ebru'yu -Ebru: Yoona teyze ve sevgili anneler Türk usulü bir günde müzik olmadan dans edilmeden o gün tamamlanmamıştır demektir sizi şöyle ortaya alayım,Dilek gönder müziği... Ebru SJ annelerini gaza getirmiştir ve anneler Türk müzikleriyle çok eğlenip dans ederlerken Dilek de bunları Yoona'nın isteği üzerine kayda alıyordur
-Heechul'ün annesi: Leeteuk'in annesi güzel kıvır kız bak böyle -Eunhyuk'un annesi: Ebru kızım böyle mi oynanıyordu bu oyun -Yoona: bak bak kızı beğendi nasıl kaynaşmaya çalışıyor görüyor musun Leeteuk'in annesi -Leeteuk'in annesi: gördüm gördüm hahahahaaa kız gel buraya Anneler Türk şarkılarıyla kurtlarını dökerken Donghae Siwon ve Leeteuk ayaklarının tozuyla kafeye gelirler gördükleri manzara karşısında şok olurlar -Leeteuk: Omma!! (Anne) -Leeteuk'in annesi: Jung Soo? siz ne zaman geldiniz? -Leeteuk: Omma şuan şaşkınlıktan şaşkınlığa level atlıyorum Siwon tüm karizmatikliği ile anneleri selamlarken,Donghae Dilek'i video çekerken görür ve elinden teefonu alır kolundan tutar dışarı çıkartır -Donghae: sen ne yapıyorsun? video çekip gazatecilere mi satacaksın? dur tahmin edeyim aldığın parayı hala az buluyorsun dimi? hemen bu video'yu sileceksin duydun mu? -Dilek: bırak kolumu Donghae,birini tanımadan yargılıyamazsın ve birine açıklama fırsatı vermeden suçlayamazsın, hiç açıklamama izin vermiyeceksin dimi? hep beni suçlayacaksın,beni görmek bile seni rahatsız ediyor dimi? -Donghae: evet bu yüzden git buradan Ebru konuşmaları duymuş ve onların yanına gelmiştir,arkadaşının haksız yere hele ki sevdiği biri tarafından suçlanması onu hem üzmüş hemde kızdırmıştır -Ebru: Yeter bu kadar Durumu ben açıklıyayım,onu böyle suçlayamazsın -Dilek: Ebru hayır,yürü gidiyoruz -Ebru: Dilek -Dilek: Ebru yürü Ebru ve Dilek içeriden çantalarını alıp Yoona'dan özür dileyip Dilek işi bıraktığını söyler ve giderler Donghae kafeye girer Yoona ona kaşlarını çatmış ve elini beline koymuş bir şekilde bakar -Yoona: Donghae ne yaptın sen? evadım sana ne oluyor sen böyle değildin? ne dedin kıza? -Donghae: bir şey demedim,sizi video'ya çekiyordu gazatecilere verip sizi rezil edecekti,verdiğimiz maaş az geliyorsa demek ki,şantaj yapacaktı yada o video ile -Eunhyuk'un annesi: peki ona nasıl bir açıklama yaptı? bunları yapacağını o mu söyledi? -Yoona: afrin kız Eunhyuk'un annesi güzel soru,cevap ver -Donghae: hiç bir açıklama yapmadı -Yoona: Dilek'e bir özür borçlusun Donghae, birincisi ona açıklaması için fırsat vermemişsin, ikincisi ise işler senin anladığın gibi değil, Video'ya çekmesini ben istedim çünkü çok eğleniyorduk ve Türk usulü altın günümüzden hatıra kalsın istedim, üçüncüsü ise Dilek uzun zamandır burada bana kafeye yardım ediyor ben onu çok iyi tanıyorum,maaş konusuna gelince,o bu zamana kadar hep maaş almadan sadece yardım etti,ona söz vermiştim aramızda kalacak diye ama kızı daha fazla suçlamana izin veremem,ben ona ya maaş öderim sana yada buraya sadece müşteri olarak gelirsin diye tehdit ettim, hani senin o gün bulup zorla getirdiğin gün, bir şart ile kabul etti maaş almayı,o da kendisine değil yetimhanede ki küçük çocuklar için, bu zamana kadar bir kuruş almadı,garip gelebilir ama o burayı çok seviyor beni bizleri çok seviyor, bana ne dedi biliyor musun? "benim paraya ihtiyacım yok yeterince param var zaten,o küçük çocuklar her şeyden önce gelir,bu yüzden parayı bana değil yetimhanede ki o çocuklara ver" -Siwon: Kardeşim cidden özür dilemelisin -Leeteuk: şu zamana kadar ilk defa böyle davrandığını görüyorum Donghae, beni hayal kırıklığına uğratıyorsun -Donghae: Hyung öyle deme,anlatmadı ki -Leeteuk'in annesi: fırsat vermemişsin ki evladım -Donghae: hergün kahve almaya gelmiyor mu yarın illa ki gelir o zaman konuşurum -Leeteuk'in annesi: Oyy benim yakışıklı gamzeli oğluşum annesini özleyip istanbula mı gelmiş süpriz yapmış -Leeteuk: evet ama beni buraya çağıran Yoona anneydi -Yoona: sana süpriz olsun istedim -Heechul'ün annesi: Siwon gel şöyle otur anlat bakalım seni hangi rüzgar attı? annenin toplantısı olduğu için gelemedi bugün -Siwon: babamın işleri için geldim -Leeteuk'in annesi: şu börekten de alın bakim,kısırda koyalım, yıldız kekten de koyalım,üçünüzde tabaklarınızı bitirceksiniz -Leeteuk: anne ben bunları yersem hastanelik olurum mide yüklenmesinden, çok fazla koydun -Eunhyuk'un annesi: bir şey olmaz o tabaklar bitecek,hem Dilek'in o arkadaşı hemşire,Donghae o tabak biticek haydi bakalım başlayın Kore... Ji Chang Wook Haneul'u arar tam da markette Kasadayken -Chang Wook: Sözlenmişsin ve en yakın arkadaşına haber vermiyorsun söylemiyorsun -Haneul: gelince söyleyecektim,evleniyorum oğlum Arkada halk ekmeği gibi sıra vardır" hadi kardeşim işimiz gücümüz var" diye sitemler başlamıştır -Ji Chang Wook: balık pazarına falan mı gittin Haneul o sesler ne? orada ahtapot bulabiliyor musun bari? -Haneul: bir dakika kardeşim patladın mı bekle az, ahtapot Türkiye'de yemiyorum illa ki vardır ama yemiyorum, kardeşim ben markette kasadayım birazdan ben seni arayayım tamam -Song Joong Ki: ne diyor? düğüne çağırmayı bari düşünüyormuymuş? -Chang Wook: çağırmazsa basarız o düğünü kardeşim, marketteymiş sonra arıyacakmış, neyse bir soda daha içelim mi? -Song Joong Ki: olur -Chang Wook: Ahjummaaa buraya 2 soda daha -Song Joong Ki: Askere gitmene az kaldı,gitmeden bir veda partisi yapalım -Chang Wook: olur yaparız -Choi Tae Joon: bensiz soda içmek he,yazdım bunu bir kenara -Chang Wook: Tae Joon sen sette değilmiydin? -Tae Joon: evet set bitti eve gidiyordum ki geçerken sizi gördüm,hain arkadaşlar -Joong Ki: sette olduğun için aramadık işte seni -Tae Joon: tamam,ee ne konuşuyordunuz? Ahjummaaaa bir soda daha buraya Türkiye...
Aradan 2 gün geçmiştir ama Donghae'nin umduğu gibi olmamıştır, Dilek Haru & Oneday'e kahve almaya bile gelmemiştir, Donghae'nin iki gündür gözü kapıdadır. -Leeteuk: Yoona anne artık bir şeyler mi yapsak -Siwon: ben Donghae'yi en son bir kaç yıl önce aşık olduğunda böyle görmüştüm -Leeteuk: zaten Yoona annenin anlattığına göre bencede hae o kıza ilgi duyuyor -Siwon: Yoona teyze ne yapacağız? -Yoona: kızın numarasını ve adresini vereceğim,gidip adam gibi özür dilesin -Leeteuk: iyi fikir -Yoona: Donghae al bu kağıdı -Donghae: bu ne anne? -Yoona: 2 ekmek bir yoğurt al,çocuğum ne olabilir, aynaya bakıyormusun sen yüzünün haline bir bak, hatalısın ve üzgünsün,al bu kağıdı,Dilek'in numarası ve çalıştığı anaokulunun adresi var,git özür dile ve kalbinin sesini dinle. Donghae annesinin sözlerine kulak vermiştir ve Dilek'i arar,Dilek çocuklara faaliyet yaptırıyordur bu yüzden telefonu açamaz,Donghae kağıtta yazan adrese gider anaokulu müdürü Dilek'in derste olduğunu bu yüzden dersten çıkana kadar beklemesi gerektiğini söyler, Donghae tam 1 saat bekler ve müdür Dilek'e odasında bir misafirinin beklediğini söyler,müdür odadan çıkar,Dilek Hae'yi görünce şaşırır -Dilek: beni görmek istemediğini sanıyordum,sen neden üzgünsün? yoksa Yoona teyze hastalandı mı? -Donghae: Annem iyi,ama ben..senin yüzüden..neden bana en başından beri anlatmadın -Dilek: açıklama fırsatı verdin mi? -Donghae: haklısın,hatalıyım bu yüzden seni aradım açmayınca buraya geldim,annem verdi adresi,Dilek özür dilerim -Dilek: sözlerin beni incitti evet ama ben seni az çok tanıyorum böyle biri olmadığını biliyorum,sen kimseyi incitmezsin,en azından isteyerek,bu yüzden buraya kadar gelmene gerek yoktu -Donghae: beni affetmen için ne yapabilirim -Dilek: Sadece bir şey yapabilirsin,özürün kabul edildi ama yüzünü hala düzeltmedin,daima gülümsemelisin Donghae gülümsemiştir o sırada Dilek'in öğrencilerinden biri gelmiştir kaşlarını çatıp elini beline koyup Dilek'in önüne geçmiştir -Miraç: öğretmenime yaklaşma,onu üzersen süpermen güçlerimle seni mahfederim -Dilek: :) Miraç'cım bu abinin beni üzdüğünü nereden çıkarttın öyle bir şey yok ki -Miraç: ama öğretmenim senden özür diledi,özür birini üzdüğünde dilenir,ben yemeğimi yemediğimde annem üzülüyor bende sonra ondan özür diliyorum yemeğimi yiyiyorum Donghae küçük adam Miraç'ın boy seviyesine iner ve onu ellerinden tutar -Donghae: evet öğretmenini kırdım,bu yüzden özür diledim -Miraç: kırmak ne demek,benim öğretmenim vazo değil ki -Donghae: evet öğretmenin vazo değil ama bir çiçek,bak öğretmenine sencede çiçek gibi değil mi? güzel değil mi? -Miraç: evet benim öğretmenim çok güzel,bu yüzden onu kimse üzemez,üzerlerse ben hepsini süper güçlerimle icabına bakarım -Donghae: Miraç sana bir sır vereyim mi? -Miraç: hı hııı (evet anlamında başını sallar) -Donghae: senin süpermen güçlerin var ya,benimde ironman güçlerim var -Miraç: nasıl yani,ışık çıkartabiliyormusun elinden? -Donghae: şiiiit bu ikimiz arasında bir sır -Dilek: evet bu kadar sohbet yeter Miraç hadi sınıfa,geliyorum bende Miraç sınıfa gitmiştir Donghae'de Dilek'e iş çıkışı Haru & Oneday'ye gelmesini istediğini ve konuşmak istediği önemli bir şey olduğunu söyler,Dilek tamam der ve Donghae kafeye,Dilek de sınıfına gider... Devamı Gelecek Part...
Part 4... Sultan ve Haneul el ele sahilde yürüyorlardır -Haneul: hayatım acaba şu evlilik işini hızlandırsak mı? yıldırım nikahı ile evlensek mi? o sırada Sultan su içerken bu soru karşısında şaşırmış ve su genzine gitmiştir,hemen kendini toparlar -Sultan: Neden? Neden? -Haneul: artık sabah seninle uyanmak istiyorum -Sultan: aklından sapıkça düşünceler geçiyor yine dimi? -Haneul: bence o sapıkça fikirler senin aklında var hayatım, neyi kast ettiğimi bir düşünsene, Sabah gözümü açtığımda ilk seni göreceğim,aşık olduğum karımı,doğum günlerimizi yıldönümlerimizi,başarılarımızı, üzüntülerimizi hep birlikte yaşayacağız zorluklara hep birlikte göğüs gereceğiz,her şeyi birlikte paylaşacağız Sultan Haneul'a ağzı açık hem şaşkın hem hayran hayran baka kalmıştır -Haneul: neden öyle bakıyorsun bana? -Sultan: ağzın iyi laf yapıyor,bugün bunu bir kez daha anladım. -Haneul: sensiz artık bir dakika bile ayrı kalmak istemiyorum -Sultan: ama Kore'ye gidiyorsun -Haneul: evim işim orada biliyorsun,ne dersin yarın hemen evlenelim mi? -Sultan: her şey dizilerde ki gibi değil Haneul unutma -Haneul: nasıl yani? evlenmek istemiyor musun? -Sultan: Pabo(aptal) tabi ki evlenmek istiyorum ama demek istediğim şu evlenelim diyip yarın hemen evlenilmiyor,hastaneye gidilecek sıralar beklenecek,evlilik için testler yapılıp raporlar alınacak, nikah dairesine gidip gün alınacak ki genelde bir kaç ay sonrasına verirler o günleri,o hooo çook uzun ve meşakkatli bu yol öyle yıldırım nikahı falan unut yani. -Haneul: bu kadar çetrefellimiydi bu yol yahu,evlenmeyelim o zaman -Sultan: haaa öyle miii? zoru görünce kaçacaksın demek,tamam Sultan arkasına bakmadan trip atar ve önden yürür,Haneul şaşkındır ve arkasından gider -Haneul: Ha hayatım öyle demek istemediğimi biliyorsun Sultan... hanımefendi bir saniye dururmusunuz...Aish! Haneul Pabo'sun pabo Haru&Oneday... Dilek aklında sorularla kafeye gider, Leeteuk Siwon da oradadır, Donghae iki kahve alır ve Dilek ile bir masaya otururlar, Leeteuk ve Siwon ikisini uzaktan izliyorlardır. -Dilek: konuşmak istediğiniz nedir bay lee -Donghae: bay lee? affettiğini söylemiştin ama resmi davranıyorsun -Dilek: şuan kafenizdeyiz ve sizde benim patronumsunuz -Donghae: ben senin patronun olmak istemiyorum ama -Dilek: kovuldum demek mi oluyor bu? Hae kahvesinden bir yudum alır ve boğazını temizler -Donghae: hayır tabi ki demek istediğim şu, sanırım senden hoşlanıyorum Dilek Dilek sakin kalmaya çalışır ve bir süre sessizce durur -Dilek: bunu nasıl anladın Donghae? -Donghae: daha öncede aşık oldum ve aşkın ne olduğunu biliyorum beni tanıyorsun,ve senden hoşlanıyorum -Dilek: bu kadar basit yani,Donghae sen benden hoşlanmıyorsun hoşlandığını sanıyorsun,evet ben bir ELF'im,ve SJ üyeleri sadece ELF'lerine tüm kalbiyle sevgilerini verir,aşklarını değil. -Donghae: yanılıyorsun,kalp birini seçerse sevgi aşka dönüşür, pekala söyle,hayatında hiç aşık oldun mu? aşkın ne olduğunu biliyor musun? -Dilek: evet biliyorum -Donghae: Yani şuan aşık olduğun biri var öyle mi? -Dilek: evet,eğer söyleyeceğin soracağın başka bir şey yoksa işimin başına dönmeliyim.. Donghae hayal kırıklığına uğramıştır,hoşlandığı kızın sevdiği bir adam olduğunu öğrenmiştir,Dilek mutfak tarafına geçerken Siwon ve Leeteuk boyunlarınısağ tarafa bükmüş ellerinde kutu peçeleri Donghae'ye uzatmışlardır. -Donghae: Siwon kıs kıs bıyık altından gülme,Hyung tek kelime etme -Leeteuk: ağzımı bile açmadım :D -Siwon: peçete? 1 saat sonra.. Donghae tek başına kafenin dışında oturuyordur,Leeteuk yanına oturur -Leeteuk: ne yapıyorsun burada tek başına,hala Dilek'i mi düşünüyorsun -Donghae: beni red etti hyung(abi) üstelik sevdiği biri bile varmış, nasıl bu kadar fevri davrandım,her seferinde aynı şey oluyor, terk edilen yada aldatılan taraf oluyorum neden hyung -Leeteuk: kendileri kaybediyorlar farkında değiller senin kocaman güzel kalbini göremeyecek kadar körler, ama bu Dilek içinde geçerli mi bilemiyorum,onu henüz pek tanımıyorum, -Siwon: belki de korkuları vardır,sen gerçekten bu kızdan hoşlanıyor musun? -Donghae: evet -Leeteuk: o zaman aşkının peşini bırakma,belki yalan söylüyor sevdiğim var diye,belkide söylemiyor ama bunu öğrenmenin tek yolu var -Siwon: TEÖ (Takip Et ve öğren) Ertesi gün... Kızlar konferans ile konuşuyorlardır -Ebru: Neee!! şaka yapıyorsun? -Sultan: ciddi olamazsın hemde Donghae -Zeynep: Yok artık,daha düne kadar bana mı bakacak diyordun -Tuğba: kızım aşık olduğun adam senden hoşlanıyor bu ne demek biliyormusun -Dilek: hoşlanmıyor hoşlandığını sanıyor,geçici bir şey,bu yüzden red ettim -Ebru: Ne yaptın ne yaptın? bu kız beni hayatımın baharında öldürecek -Sultan: manyakmısın Dilek sen,nasıl red ettin hemde Donghae'yi -Ebru: Donghae benden hoşlandığını söyleyecek ben red edeceğim kızım sen güvenmiyormusun sevmiyormusun bilmiyormusun, şimdi kim bilir nasıl üzülmüştür -Tuğba: kesinlikle,git hemen telafi et bunu yoksa biz el atarız -Beyza: aynen -Dilek: yapamam başka birini sevdiğimi düşünüyor şuan, bana aşık olduğun biri mi var diye sordu evet dedim -Ebru: ama o kişinin kendisi olduğunu bilmiyor,ay tansiyonum düştü sinirden,Dilek git şu durumu düzelt hemen,çok geç olmadan -Dilek: yapamam, -Sultan: tamam sen bilirsin,ama şunu unutma terk edilen taraf hep hae oluyor ve o duygusal balığın herşeye üzülüp göz yaşlarını tutamadığını biliyorsun,şuan ne haldedir sence? kızlar konuşurlarken Haneul'da Sultan'ın çalıştığı şirkete Sultana 5 dakika da bir çiçek yolluyordur -Sultan: Allahım deli olacağım bir huzurlu trip bile atamıyorum -Ebru: yine mi çiçek geldi hahahaaaa -Sultan: evet sabahtan beri 10.çiçeğim -Zeynep: sende uzatma affet eniştemi -Dilek: kızlar benim derse dönmem gerek çocuklar bekliyor kapatıyorum Sultan telefonu kapattıktan sonra Haneul elinde papatya demeti ile gelir -Haneul: bunlar Sultan'ım için,umarım beni affeder -Sultan: hangi cami'nin bahçesinden yoldun bunları? -Haneul: Aşk olsun Sultanım,tabi ki teşvikiye cami'nin bahçesinden yoldum -Sultan: Bak bak birde espiriye karşılık veriyor,şuan çalışıyorum ve beni meşkul ediyorsun sevgili sözlüm farkında mısın? -Haneul: hoşgeldin özlenen Sultan hahahaaa,bu akşam bir şeyler yapalım mı? -Sultan: bu akşam olmaz,yarın Ebru'nun doğum günü,bu yüzden kızlarla ona süpriz bir party hazırlıyacağız,çağırmak istediğin arkadaşların varsa kap onları gel hayatım -Haneul: Junsu'yu ve bir kaç arkadaşımıda çağırırım,hee bu arada Ji Chang Wook'un sana selamı var,evlenicek olmamızı tebrik ediyor. -Sultan: Aleykümselam,sende ona selam söyle,Nişana mutlaka gelsin, tabi programına da uyarsa,ay beni çeneye tutuyorsun Haneul, çiçekler için teşekkür ederima ma artık gider misin aşkım -Haneul: tamam tamam gidiyorum ama önce yanaktan bir busemi alayım Sultan kimse görmeden Haneul'un yanağına ufak bir buse kondurur, Haneul gamzesi ile güler ve seni seviyorum der şirketten çıkar. Ebru Hastanede gece nöbetindedir ve kızlar Haru & Oneday'de toplanır. Donghae,Siwon Eunhyuk'un annesi ve Donghae'nin annesi Yoona teyzede oradadır,Dilek kalbi deli gibi atsada Donghae'ye bakmamaya çalışıyordur -Eunhyuk'un annesi: Listeye Eunhyuk'u da ekleyin kızlar -Siwon: Eunhyuk geliyor mu? -Leeteuk: o işi annesinin isteği üzerine beraber hallettik -Eunhyuk'un annesi: evet gelecek ama party'den sonra dönmek zorunda sizin şu mendebur başkan daha fazla izin vermiyor -Zeynep: evet şimdi son kez planın bir üstünden geçelim -Leyla: Ebru'da hem ELF hemde Haru & Oneday'i sevdiği için burayı seçtik -Beyza: Donghae ve Yoona teyze'ye yarın kafeyi kapatmamıza ve doğum gününü burada yapmamıza izin verdiği için tekrar teşekkür ederiz -Yoona teyze: bunu duymamış olayım,Ebru benim de bir kızım sayılır, tabi ki izin vereceğiz,mutlu bile oldum burada yapmak istemenize -Eunhyuk'un annesi: ileri ki zamanların neler getireceğini bilemeyiz dimi Yoona hahahahaaa -Yoona teyze: kız alemsin ya,hala aklında o tilkiler mi dolanıyor hahahaa -Dilek: Kafe'yi olabildiğince Safir mavisi balonlarla süslerle süsleceğiz -Tuğba: o işi bende -Leeteuk: bende Tuğba'ya yardım ederim -Beyza: Ebru'yu oyalama işi Zeynep ve bende -Siwon: peki ya pasta? Donghae ve Dilek aynı anda: ben yaparım der Siwon ve Leeteuk bu duruma gülerler,Yoona teyze araya girer -Yoona: ikinizde pasta'yı güzel yapıyorsunuz,bu yüzden ikiniz birlikte yapacaksınız -Dilek: tek başıma halledebilirim Yoona teyze -Donghae: kimseyi zorlamaya gerek yok anne,belki erkek arkadaşıyla yapmak istiyordur. -Dilek: evet öyle,mahsurumu var? -Yoona: anne terliğimle sizi bir zorlarım görürsünüz aaa, pastayı ikiniz yapacaksınız işte o kadar. -Siwon: nasıl pasta seviyor? neli yapacaksınız pastayı? -Leyla: Ebru pastayı beyaz çikolatalı da sever çikolatalı da -Dilek: evet ama şöyle bir şey düşündüm elinde bebek tutan ebe şeklinde yapacağız -Leeteuk: hemşire olduğu için dimi,güzel bir fikir Dilek -Zeynep: bu arada bu party gündüz olmamalı ki bir şey çakmasın, biliyorsunuz bir şey sezerse hemen anlar onu. -Beyza: evet evet akşam 8 yada 9 gibi olmalı -Donghae: Plan şu şimdi dimi; Ebru'yu buraya çağıracağız,ama ışıklar kapalı olacak ama kimse ortalıkta olmayacak,Ebru tam gidecekken kafenin her yerinden herkes çıkacak ve sürpriz diyecek ve Doğum günü şarkısını söyleyeceğiz -Dilek: evet ama Korece olarak -Yoona: biz anneler zaten burada olmayacağız ama siz video'ya çekin hatıra olsun hemde biz izleriz. -Siwon: herkesin elinde mavi ışıklar olacak -Leeteuk: peki ne çiçeği seviyor? -Beyza: ortanca -Eunhyuk'un annesi: Ortanca çiçekleri bana bırakın Planlar yapılmıştır ve ertesi gün gece nöbette olan Ebru evine gitmiş yemeğini yiyip yıkanıp paklandıktan sonra uyumuştur o sırada da gündüzden dün planlanan herşey hazırlanmaya başlamıştır hediyeler önceden alınmıştır,Donghae ve Dilek pasta yapmaya başlamışlardır. -Donghae: sana bir şey sorabilir miyim? -Dilek: tabi ki sorabilirsin patron -Donghae: sevdiğin şu adam da gelecek mi bu akşam? -Dilek: cevap vermek zorunda mıyım? -Donghae: partonun olarak soruyorum -Dilek: evet,şu unu uzatırmısın bana? -Donghae: kendin al -Dilek: :) -Donghae: niye gülüyorsun? komik bir şey mi var? -Dilek: sen normalde böyle değilsindir de ona güldüm -Donghae: hmm normalde nasılmışım ben? -Siwon: Eunhyuk'un uçağı inmiş ben havaalanına onu almaya gidiyorum senin arabayı alıyorum -Donghae: tamam Siwon Beyza ve Zeynep Ebru'yu oyalamaya başlamışlardır Ebru evde bunalınca dışarı kızlarla toplanmayı teklif etmiştir ama Beyza Olmaz! diye birden telaşlanınca Ebru bir şeylerin döndüğünden şüphelenmiştir ama bilmiyor gibi davranmayı tercih etmiştir. -Zeynep: hazırlan gidiyoruz Ebru,kızlar mesaj attı Haru & Oneday 'de buluşuyoruz,Dilek'in morali çok bozukmuş -Ebru: ne olmuş acaba,10 dakikaya hazırım bekleyin. Zeynep Ebru Beyza kafeye gelmişlerdir ama kafenin ışıkları kapalıdır -Beyza: neyse içeri girip bakalım bir bayılmış falan olmasın Kızlar içeri girerler ve herkes planlandığı gibi tek tek çıkar ve korece doğum günün kutlu olsun şarkısını söylerler, Eunhyuk annesinin zorlamasıyla ortanca çiçekleri Ebru'ya verir ve doğum gününü kutlar,Ebru ağlamaya başlar,Eunhyuk ona mendil verir -Ebru: hepinize çok teşekkür ederim çok büyük bir süpriz oldu, yaa delisiniz siz ya,tüm sevdiklerim bir arada, süslemeler harika olmuş,unutulmaz bir doğum günü oldu şuan benim için çok çok çok teşekkür ederim -Dilek: unutacağımızı mı sandın haha ha -Haneul: kızlar ve beyler bu kafeyi çok güzel süslediler -Sultan: pasta nasıl? -Ebru: muhteşem olmuş,üstünde bebek tutan ebe var ayyy ya kızlaaar -Leeteuk: hadi Ebru mumları üfle Ebru mumları üfler ve pastayı keser -Siwon: Donghae ve Dilek yaptı pastayı -Donghae: hoş sevdiği adamla yapmayı tercih edermiş ama artık yapacak bir şey yok,gerçi hala tanışamadık gelmedi party'e -Ebru: Nasıl yani? iyide Dilek'in erkek arkadaşı yok ki Dilek Ebru'ya bir çimdik atar -Ebru: aa ne çimdikliyorsun yalan mı? valla bugün istediğimi yaparım benim doğum günüm,hiçde kızamazsın Dilek -Donghae: yalan mı söyledin yani? -Sultan: teknik olarak hayır yalan söylemedi -Ebru: evet birini seviyor yıllardır ve o kişi de burada zaten -Siwon: kim peki? -Leeteuk: Ebru bu yaptığın doğru değil bence -Eunhyuk: hyung bence doğru olanı yapıyor Ebru, biri sevdiğini söyleyemiyorsa yada kaçıyorsa arkadaşları devreye girmeli,muhtemelen böyle olmuştur -Ebru: Bingo tam üstüne bastın Eunhyuk,Dilek yıllardır gözü Donghae'den başkasını görmüyor -Leyla: yani aslında pastayı da sevdiği ile yapmış oldu Dilek kafasını sağa sola sallar ve Ebru'ya ve kızlara kızgınlıkla bakar dışarı çıkar,Donghae peşinden gider ve onu durdurur -Donghae: Dilek neden teklifimi kabul etmedin? böyle kaçarak bir şey çözemezsin,konuşacağımız çok şey var, şöyle oturur musun? -Dilek: ne duymak istiyorsun,evet yıllardır karşılıksız seni seviyorum,bunu mu duymak istiyorsun -Donghae: bende seni sevmeye başladım,sevdiğin biri olduğunu ve o ben olmadığımı düşündüğümde nasıl hissettim haberin var mı peki? -Dilek: biliyorum bu yüzden zaten iki kat tuttum kendimi, sana nasıl söyleyebilirdim ki sen beni habire suçlarken -Donghae: özür dilerim,gerçekten,ama kalbime söz geçiremem, eğer ki beni azda olsan tanımışsan yaşadıklarımın gerçek olduğunu bilirsin,yani benimle beyaz bir sayfa açar mısın Dilek? -Dilek: sonunu düşünmeden bir yola girmem aklım tersini söylesede kalbim evet diyor Donghae Dilek'e sarılır ve kafeye dönerler Leeteuk SuJu grubunun lideri olarak tüm üyelerin imzasının olduğu bir albümlerini Ebru'ya hediye ederler, kızlarda hediyelerini verirler,Haneul ise steteskop hediye der -Sultan: hayatım Ebru doktor mu? -Haneul: aşkım doktor değil ama hemşire,lazım olur Sultan sağ sola başını sallar ve güler... Devamı Gelecek Part...
5.Part...
3 Ay sonra...
Annesinin ve Yoona teyzenin ufak ufak oyunlarıyla
Ebru'yu ve Eunhyuk birbirleriyle daha sık vakit geçirmeye
başlamışlardır
Haneul ve Seo Jun'un yeni filmi "Youth Cop" filmin
fragmanı için herkes Eunhyuk'un kafesi "chocolat bon bon"'un
istanbul şubesinde buluşurlar
-Haneul: fragmanı beraber izlemek için istanbula geldiğine
inanamıyorum Seo Jun
-Seo jun: oğlum biz kankayız tüm zorluklara birlikte
göğüs gerdik
-Sultan: hoop hoop Seo Jun indir elini müstakbel eşimin üstünden :D
-Ebru: oww Seo Jun dediğini yapsan iyi olur,Sultanı kızdırmak eceline
susamak ile eş değer
-Seo Jun: bir saniye siz ne zaman evlendiniz?
beni düğüne çağırmadınız da,ayrıca senden öncede ben vardım Sultan
-Sultan: Aish! illa kicibeleştiricek beni
-Dilek: hahahhaaa çok tatlısınız ya
-Donghae Dilek'i kendine çeker: bence biz daha tatlıyız
-Dilek: Donghae...
-Donghae: efendiiiim
-Zeynep: Enişte senden tek bir şey istiyorum,Tarkanın konserine
bilet almayı başarıp onunla bir resim çekilmemi sağla,yoksa...
-Eunhyuk: Yoksa?
-Ebru: saniye farkıyla kaçırıyor bilet almayı hep
-Sultan: asla denemekten vazgeçme sevgili kardeşim,enişten
bundan sonra çok meşkul olacak
-Zeynep: bir seninle evlenmiyor,bir çift evlenirken tüm ailesiyle evlenir
(mecazi anlamda) sen benim nasıl olduğumu bilirsin abla
-Haneul: hayatım sevgili baldızım ister ve ben yapmazmıyım
ulaşmam zor olabilir ama halledilmeyecek bir şey değil
o işi olmuş bil Zeynep
-Zeynep: işte eniştelerin dibi kare kökü hahahahaaaa
-Park Seo Jun: nikah şahidiniz kim olacak?
-Haneul: benimki Ji Chang Wook,gerçi daha haberi yok ama
geri çevirmeyeceğinden eminim.
-Seo Jun: sana esefle tessüf ederim,burada canın kankan
polislik sınavlarına bile yardım eden can dostun dururken çık çık çık olmadı
-Tuğba: çıkamadı rolden hala hahahahaaa alemsin Seo Jun ya,oynadığın
rollerin hakkını sonuna kadar veriyorsun büyük hayranınım
-Seo Jun: istenilen duyguyu izleyiciye geçirebiliyorsam ne mutlu bana
teşekkür ederim Tuğba
-Xia Junsu: bakmayın Seo Jun'un bu hallerine,daha fazlası,normalde de
çok eğlencelidir
-Haneul: başlıyor başlıyor,bizde ilk kez izleyeceğiz fragmanı
bakalım nasıl olmuş
Fragmanı izleyince herkes alkışlar
-Donghae: cidden çok eğlenceli olmuş
-Dilek: kesinlikle katılıyorum bayıldım
-Ebru: hemen çıksın izleyelim ya çok güleceğiz daha fragmandan belli
-Eunhyuk: bende çok beğendim harikasınız hyung
-Haneul: Sen beğenmedin mi ?
-Sultan: seninle gurur duyuyorum,gelin ikinize de sarılacağım
-Zeynep: hahahaaa ay manyak bu ya ağlıyor çok duygulandı komedi filminin
fragmanında üstelik
Sultan komedi filminde duygulanması herkesi güldürmüştür...
Ertesi gün Güney Kore...
Siwon sevdiceği ile buluşmuştur programı nedeniyle
biraz geç gelen Siwon,trip atan sevgilisi Mi Na'nın gönlünü
almaya çalışır
-Mi Na: hep bunu yapıyorsun oppa,bu sefer yarım saat geç kaldın
-Siwon: üzgünüm Mi Na ama gerçekten elimde değil bu durum
bu aralar programım çok dolu menajer tepemde,lütfen anlamaya çalış
-Mi Na: bende bir modelim benimde programım yoğun defileden defileye
koşturuyorum ama sana vakit ayırıyorum oppa
-Siwon: daha fazla dikkat edeceğim ne yapsam o güzel yüzünü
düzeltebilirim?
Mimiklerin kralı siwon başlar şebeklik yapmaya :D
-Mi Na: gülümse ve bana kocaman sarılman yeterli
Siwon gamzesiyle harika gülümsemesini gösterir ve Mi Na'ya sarılır
-Siwon: yemeye gidelim mi? ben çok acıktım
-Mi Na: olur bende açıkmıştım zaten nereye gidelim oppa
-Siwon: Nusr-et'in restoranına gidelim bizim üyeler bayılıyor
oraya,geçen Kangin ve Sungmin gitmiş artık favori mekanları orası hahahaa
Siwon ve Koreli model sevgilisi Mi Na ile Nusret'in Kore'de yeni açtığı
restoranına giderler...
Türkiye...
Haru & Oneday...
Ebru Dilek'i Sultan'ın nışan alışverişi için almaya gitmiştir
Ebru yıldız kek'i fırına verir ve Ebru'ya üstümü değiştirip geliyorum der
içeri gider
-Donghae: Ebru bugün illa gitmek zorunda mısınız?
-Ebru: evet,ama neden?
-Eunhyuk: hayatının aşkından ayrılmak istemiyor da ondan
-Donghae: eğer Dilek'in gitmesi zorunlu değilse lütfen onu ikna et
lütfen lütfen
-YooNa: bak sen şu sıpaya,Dilek'den bir gün bile ayrı kalamıyor,
yarın arkadaşının nışanı var,nasıl gitmesin
-Ebru: aslında zaten tüm kızlarla birlikte gideceğiz,yani birimiz
eksik olsa bir şey olmaz ama ama
-Eunhyuk: ama?
-Ebru: eğer Dilek gelmezse Sultan canımıza okur ve çok kırılır,
yani mecbur gelmeli bugün
-Dilek: ben hazırın hadi Ebru
Yoona teyze birden tansiyonu düşmüş numarası yapar
bayılırken Donghae'ye göz kırpar,ve bunu Ebru ile Dilek görür,
Ebru güler
-Dilek: Yoona teyze... tansiyonun düşmedi dimi? neden yaptın bunu?
-Yoona: ne yapayım evladıma kıyamıyorum
-Dilek: gerçekten gitmem gerek ama Yoona teyze,Sultanın bugün de
yanında olmalıyım.
-Donghae: tamam gidin,ben bırakayım mı sizi?
-Eunhyuk: ben bırakacağım zaten
Dilek Donghae'nin kulağına " akşama görüşürüz seni seviyorum" der ve
yanağına bir buse kondurup gider.
Yoona teyze Donghae'ye bakar
-Yoona: Dilek'in her an yanında olmasını istiyorsan,sürekli onu